DTF - Direct to Film

În premieră în Republica Moldova!

Direct to Film sau DTF

este un proces care transferă imprimeurile de pe o folie PET imprimată , pe țesătură sau alte substraturi folosind o presa termică pentru termo-transfer. Spre deosebire de metoda DTG, care

 funcționează doar pe țesăturile din bumbac, metoda de print print DTF poate funcționa pe atât pe bumbac cât și pe amestecuri de țesătură.

Ce este DTF?

Aceasta presupune Imprimarea unui design pe o peliculă, după care se transfera direct pe suprafața dorită, cum ar fi materialul.

Tehnologia imprimantei DTF ne poate permite să imprimam cu ușurință pe bumbac, poliester, material sintetic sau mătase, fără probleme. În plus, imprimantele DTF pot lucra atât pe țesături închise, cât și pe cele albe.

Tehnologia de imprimare:

  • Imprimanta DTF imprima pe o folie PET.
  • Folia trece printr-un component, unde suprafața imprimată este presurata cu adeziv (pulbere). Pulberia se aplică într-un mod uniform. În plus, agitatorul de pulbere îndepărtează și excesul de praf.
  • Folia trecută prin adeziv, trece prin cuptorul industrial automatizat, unde la cald, adezivul se topește și formează stratul de aderență.
  • Acum transferam cu o presa termică imaginea imprimate de pe film pe suprafața sau materialul dorit.

Dimensiunea maximă a printului: 50 x 60 cm

Cerneluri: Cernelurile utilizate în Printer DTF sunt pigmenți unici proiectați în culorile Cyan, Galben, Magenta, Alb și Negru. Cerneala albă formează fundamentul imprimării, în timp ce pigmentul colorat imprimă designul pe film.

Componența materialului textil: Această tehnologie de imprimare ne permite să aplicăm printul pe orice material textil.

Imprimarea digitală (DTG)

DTG sau Direct to Garment
Această tehnologie presupune aplicarea cernelurilor CMYK de către o imprimantă specială direct pe suprafața textilelor. Cernelurile vor fi absorbite de fibrele din componența materialului, printul fiind plăcut la atingere, fin și necauciucat (în cazul textilelor albe sau deschise la culoare, care nu au nevoie de substrat alb) sau fin și cauciucat (în cazul textilelor închise la culoare, care au nevoie de substrat alb).
În cazul imprimării digitale se obțin culori vibrante, detalii foarte bine definite, imagini vii, cu o foarte mare flexibilitate și o rezistență mare la întindere și numeroase spălări.
Întreținerea adecvată a textilelor personalizate prin print va asigura o durată mare de timp în care se vor păstra culorile și intensitatea acestora.

Dimensiunea maximă a printului: 32 x 50 cm

Rezoluție: TexJet  permite imprimarea la o rezoluție maximă de 1440 x 1440 dpi

Cerneluri: Folosim cerneluri Polyprint, cerneluri special dezvoltate pentru printurile direct pe diverse suprafețe textile. Cerneala Polyprint este pe bază de apă, care dă un aspect strălucitor și oferă o rezistență îndelungată a printului la spălare și călcare.

Componența materialului textil: Materialul trebuie să aibă în componență minim 70% fibră naturală (bumbac , etc.), pentru o mai bună fixare a culorilor și o rezistență mai mare în timp.

Îngrijire:

NOTĂ:
Pentru ca imprimeurile pe materialele albe să fie mai pronunțate, noi folosim soluție pentru pretratarea materialelor textile (Pretreatment liquid).
Este important să cunoști că:
În contact cu soarele pe termen lung, tricourile se îngălbenesc și pot apărea pete.
Pentru a evita acest lucru, tricourile trebuie păstrate la întuneric unde nu este contact cu soarele sau lumina zilei până la prima spălare.
După spălarea articolului acest risc dispare

Imprimare prin Termotransfer

Procedeu de personalizare realizat prin aplicarea la cald, cu presa, a unei folii (flex) speciale  de termotransfer decupata in prealabil cu un cutter-plotter. Daca se respecta instrucțiunile de folosire, o imprimare prin termotransfer rezista foarte bine in timp. Se calcă pe dos sau acoperit cu o pânză.

Recomandăm imprimare prin termotransfer pentru produse promoționale in serii .
Limitări tehnologice : nu se pot realiza detalii mai mici de 2 mm gama de culori e limitata la culorile in care se produce folia de termotransfer. Exista circa 30 de culori care in mod normal acoperă necesarul. Nu recomandam personalizare cu mai mult de 3 culori. 

Dimensiunea maximă a printului: 48 x 400 cm

Material: Flex

Componența materialului textil: Orice tip de materiale textile

Serigrafie

Serigrafia este personalizarea realizată cu vopseluri speciale pentru serigrafie pe suport textil. In principiu ( funcție de cantitate, număr de culori etc ) este cea mai ieftina forma de imprimare pe produse promoționale textile. Daca este corect realizată ,o imprimare prin serigrafie se comportă foarte bine in timp, nu se șterge si nu se decolorează.
Serigrafie se face doar pe suport textil plan.
Serigrafia se face prin aplicarea de vopseluri speciale, cu ajutorul matrițelor (site serigrafice), pe suportul textil plan (fără denivelări, cusături) și fixarea vopselurilor prin diferite metode. Realizarea matrițelor (sitelor serigrafice) se face cu ajutorul unei emulsii fotosensibile pe baza graficii realizate pe calculator a modelului de imprimat, cate o matriță pentru fiecare culoare componentă a imprimeului.

Pentru serigrafie folosim vopseluri și pigmenți pe bază de apă, ecologici (import Elveția, Germania, Italia), de o calitate deosebită, ce oferă o foarte mare rezistență în timp și la un număr mare de spălări a imprimeurilor .

Se poate serigrafia orice tip de materiale textile plane, fără denivelări sau cusături ce pot influența negativ procesul de serigrafie si calitatea imprimării. De aceea unele articole nu se pot serigrafia in stadiul de confecție, ci doar în stadiul de croire, adică părți componente ale viitorului articol textil. Se pot serigrafia materiale textile de culoare deschisă sau de culoare închisă, metodele și materialele fiind diferite pentru cele doua tipuri de materiale textile. Exemple de articole textile ce pot fi personalizate, imprimate, inscripționate prin serigrafie: tricouri, maieuri, bluze, cămăși, șepci, echipamente de lucru/protecție, jachete, hanorace, confecții de damă, confecții bărbați, confecții copii si nou-nascuti, echipament sportiv, genți din material textil, umbrele, căciuli, fulare, bandane, obiecte promoționale, etc.

Dimensiunea maximă a printului: 28 x 39 cm
Cantitatea minimă: 100 buc.
Doar pentru această tehnologie cantitatea minimă comandată este de cel puțin 100 buc. 
În cazul cantităților mici, avem alte 4 tehnologii de imprimare.

 Broderie

Ca metoda de personalizare broderia este superioara altor tehnologii pentru ca este rezistenta in timp, conferă un aspect exclusivist si elegant produsului si o imagine distinsa companiilor care utilizează broderia pentru personalizarea uniformelor si materialelor promoționale. Prin impactul vizual deosebit broderia reprezintă un avantaj important in promovarea unui brand.

Se poate realiza broderie pe o gama vasta de produse textile finite (halate, cămăși, tricouri, șepci, pulovere, sacouri, genți etc).

Material: Ață de înaltă calitate

Componența materialului textil: Orice tip de materiale textile

Sublimare

Este procesul prin care un element trece de la starea solida la starea gazoasa. Sublimarea permite pigmentului de culoare sa treacă de pe coală pe care este imprimat pe suportul final (tricou, cana, puzzle, etc). Sublimarea funcționează doar pentru personalizări pe culoarea albă. Sublimarea se face in condiții optime pe textile sintetice sau care au in componenta material sintetic sau pe alte suporturi gen ceramica, lemn, metal care au fost tratate in prealabil pentru sublimare.

Cum funcționeaza?

Se printează poza dorita (cu cerneala pentru sublimare) pe o coală specială de hârtie. Această coală se poziționează pe produsul ce se dorește a fi personalizat (tricou, mouse-pad, puzzle, etc) si se introduce in presa termica pentru tricouri. La peste 200 grade are loc procesul de sublimare prin care moleculele de apa se transforma in gaz, iar pigmenții de culoare se transferă de pe foaia de sublimare pe produsul respectiv.

Dimensiunea maximă a printului:29 x 41 cm

Rezoluție: TexJet Plus permite imprimarea la o rezoluție maximă de 5760 х 1440 dpi

Cerneluri: Cerneluri pentru sublimare

Componența materialului textil: Materialul trebuie să aibă în componență minim 70% fibră sintetică, pentru o mai bună fixare a culorilor și o rezistență mai mare în timp.

Îngrijirea hainelor imprimate

Cum se spală produsele imprimate?

În primul rând, trebuie să se înțeleagă că imprimeul aplicat pe produs este vulnerabil, în special în ceea ce privește spălarea tricourilor.

Este posibil să spălați un tricou cu imprimare, dar este necesar să îl spălați într-un mod delicat (până la 600 de rotații) întors pe dos la o temperatură nu mai mare de 30°C.

În mod ideal este spălarea manuală.  Îl înmuiați în apă abia caldă cu săpun și apoi clătiți cu apă rece.

Aceasta garantează o mai lungă durată de viață.

La ce temperatura se spală hainele personalizate?

Toate articolele de îmbrăcăminte personalizate de noi se spală la o temperatură nu mai mare de 30°C.
Articolele albe cu imprimeuri tipărite prin tehnologia de imprimare digitală (directă) sunt supuse unei decolorări treptate, astfel încât cu cât este mai delicată spălarea, cu atât se va păstra mai bine imprimeul. Este, de asemenea, o garanție că tricoul nu se va “așeza”, nu se va micșora după spălare. Articolele colorate cu imprimare sunt și mai vulnerabile, deoarece imaginea este imprimată pe un substrat de cerneala albă, astfel respectarea regulilor de îngrijire este importantă.

Cum se calcă?

Toate hainele cu imprimeu trebuie să fie călcate pe dos. Imprimeul nu trebuie călcat la temperaturi ridicate. Imprimeurile cu flex (termotransfer) sunt deosebit de vulnerabile. Imprimeurile făcute prin această tehnologie au nevoie de o atenție deosebită la călcare

Îngrijire: Se spală până la 30°C întoarse pe dos, în mașina de spălat la regim delicat fără agenți de înălbire. Se calcă pe dos.

NOTĂ:
În timpul imprimării pe articole personale (hainele clientului), sunt posibile defecte in timpul imprimării, cum ar fi:
– îngălbinirea articolului.
– picături de cerneală lăsate de utilaj.
– Greșeala umană (imprimeul greșit, amplasare greșită, marimea imprimeului greșită)
În cazul imprimării pe articolele noastre la fel sunt posibile defecte, doar ca noi înlocuim produsul pe unul nou.
Rata defectelor: 1-2% din cantitatea zilnică
În cazul imprimării pe articolele clientului, clientul își asumă toate riscurile enumerate mai sus.

ATENȚIE! NU IMPRIMĂM!
 Imagini sau text necenzurat! — Imagini sau inscripții obscene! — Mesaje de denigrare! —  Mesaje care incită la ură!

 

Back to Top